چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

بهترين باربري مشهد بوشهر

حمل بار بين شهري مشهد

بهترين باربري مشهد بوشهر

۱۸ بازديد


    باربري مشهد با توجه به تخفيفات و خدمات استثناي كه به مشتريان خود ارائه مي دهد به عنوان بهترين باربري در مسير مشهد به بوشهر و ديگر مسيرهاي بين شهري و درون شهري در بين كارشناسان صنعت حمل و نقل  مردم مشهد مقدس شناخته شده است.
باربري مشهد را مردم شريف كشورمان با نام نتسان مي شناسند و اين برند تجاري در سالهاي اخير معرف بهترين باربري در مشهد بوده است.
باربري مشهد فعاليت گسترده اي در حوزه حمل بار درون شهري داشته و به صورت اسباب كشي در مشهد و اثاث كشي در مشهد و... انواع اثاثيه منزل و بار و خرده بار را در بين محله ها و مناطق مختلف شهر مشهد و همچنين شهركهاي اطراف اين شهر جا به جا مي نمايد.
باربري مشهد همچنين در حوزه حمل بار بين شهري نيز فعال بوده و توانسته با سرويس دهي به كليه شهرهاي كشور شبكه كامل باربري را فراهم آورد.
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثيه منزل و همچنين انواع كالا و محصول مشتريان از مشهد به شهر بوشهر از جمله سرويسهاي باربري مشهد قلمداد مي گردد. اين باربري همچنين سرويس دهي خود به ساير شهرهاي استان بوشهر مانند برازجان و بندر كنگان و بندر گناوه و... را نيز به صورت فعال و روزانه به انجام مي رساند.

 

حمل بار ارزان از مشهد به بوشهر


باربري مشهد با اعمال تخفيفهاي گوناگون فصلي و غير فصلي هم اكنون توانسته است گوي سبقت را در ارائه قيمتهاي ارزان از ساير رقبا بربايد و در ديد كارشناسان اين حرفه به عنوان ارزانترين باربري در بين صدها شركت معتبر فعال در حوزه حمل و نقل كشور معرفي گردد.
يكي از اين تخفيفهاي قابل توجه و بي نظير تخفيف استثنايي هفتاد درصدي باربري مشهد مي باشد. اين تخفيف استثنايي در سهم مديريت باربري اعمال مي گردد.
در توضيح بايد گفت كه هزينه اي كه شما به عنوان مشتري براي حمل بار مورد نظر خود پرداخت مي نماييد در سه قسمت مختلف خرج مي شود. نخست مي بايست هزينه مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و راننده اين خودرو كه وظيفه اصلي حمل بار را بر عهده دارند پرداخت گردد.
مبلغي نيز مي بايست به عنوان دستمزد كارگراني كه وظيفه بارگيري و تخليه بار را بر عهده گرفته اند در نظر گرفته مي شود.
مابقي مبلغ به صورت متداول و بنا به عرف بازار به مديريت باربري تعلق مي گيرد. اين مبلغ بنا به مسئوليتي كه مديريت باربري برعهده دارد و همچنين وظيفه وي براي هماهنگي هاي لازم و كسب مجوزهاي مربوطه به مديريت پرداخت مي گردد.
در باربري مشهد دو سوم از اين مبلغ يعني هفتاد درصد آن به نفع مشتري كسر مي گردد كه اين امر تاثير قابل توجهي در قيمت نهايي حمل بار دارد.
مديريت باربري مشهد علاوه بر اين اقدام كه مستقيما سود خالص خود را كاهش داده معتقد است كه قيمت ارزان اگر با خدمات با كيفيت هماره نگردد ارزش چنداني نخواهد داشت.
به همين دليل است كه مديريت باربري مشهد علاوه بر اين تخفيفها خدماتي استثناي را نيز در نظر گرفته كه از ان جمله مي توان به بكارگيري خودروهاي مدرن و مدل بالا اشاره نمود. خودروهايي كه در باربري مشهد به كار گرفته مي شوند همگي از بروزترين تجهيزات حمل بار بهرمند گرديده اند.
در باربري مشهد تنها رانندگاني مي توانند فعاليت كنند كه علاوه بر سابقه طولاني و درخشان در حوزه حمل و نقل از تعهد كاري و اخلاقي قابل توجهي نيز بهرمند هستند.
جهت اطلاع از ساير خدمات ارزنده و تخفيفهاي باور نكردني حمل بار در باربري مشهد كافي ست با يكي از شماره هاي روابط عمومي اين شركت تماس گرفته و در صورت تمايل سفارش حمل بار خود را ثبت نماييد.
بهترين باربري مشهد بوشهر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.