شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

حمل بار استثنايي مشهد اردبيل

حمل بار بين شهري مشهد

حمل بار استثنايي مشهد اردبيل

۱۱ بازديد

   
    باربري مشهد يكي از قديمي ترين شركتهاي حمل بار در شرق كشور است كه حمل انواع بار از مشهد به اردبيل و ديگر شهرهاي كشور را تحت پوشش گرفته است. اين باربري همچنين حمل بار درون شهري را نيز با خدمات استثنايي به انجام مي رساند.
باربري مشهد از سالها قبل در بين مردم شريف كشورمان با نام تجاري نتسان شناخته مي شود. اين باربري در دو شهر مشهد و تهران فعاليت گسترده اي دارد.
از جمله سرويسها باربري مشهد سرويسهاي درون شهري اين باربري است. حمل بار در بين محله ها و خيابانهاي مختلف شهر مشهد و همچنين در شهركهاي اطراف اين شهر با قيمتها و خدمات فوق العاده به انجام مي رسد. اسباب كشي در مشهد و اثاث كشي در مشهد از جمله سرويسهاي اين باربري است.
باربري مشهد همچنين شبكه بسيار گسترده اي در زمينه حمل بار بين شهري تدارك ديده است و به صورت مداوم سرويس دهي از مشهد و تهران به كليه شهرهاي كشور را تحت پوشش گرفته است.
از جمله مسيرهاي بين شهري در باربري مشهد حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول از مشهد به اردبيل و ديگر شهرهاي كشور است. همچنين اين باربري انواع بار را از مشهد به ديگر شهرهاي استان اردبيل مانند پارس آباد مشكين شهر و خلخال و... نيز حمل مي كند.
تخفيفهاي حمل بار در مشهد
باربري مشهد هم اكنون تخفيفهاي مختلفي را براي حمل انواع بار در نظر گرفته است كه در نهايت حمل بار در اين باربري را با نرخي زير قيمت كليه شركتهاي ديگر به انجام مي رسد. اين تخفيفها تا حدي است كه باربري مشهد به عنوان ارزانترين باربري معرفي گرديده است.
يكي از اين تخفيفها تخفيف باور نكردني هفتاد درصدي باربري مشهد است. البته بايد دانست تخفيف هفتاد درصدي باربري مشهد به اين معنا نيست قيمتهاي حمل بار در اين شركت يك سوم قيمت ديگر شركتها باشد بلكه اين تخفيف در بخش هزينه مديريتي اعمال مي گردد.
به عبارت ساده تر در باربري مشهد پس از پرداخت دستمزد راننده و كارگران و همچنين هزينه هاي مربوط به خودرو مخصوص حمل بار در مابقي مبلغ كه بنا به عرف بازار به عنوان سهم و سود خالص مديريت باربري در نظر گرفته مي شود اين تخفيف استثنايي اعمال مي گردد.
مديريت باربري مشهد با اين اقدام و كاهش مستقيم سود خالص خود توانسته است تاثير مستقيم در كاهش قيمتهاي حمل بار داشته باشد.
اما اين مديريت معتقد است كه قيمتهاي استثنايي به تنهايي نمي تواند سبب شود كه حمل بار در اين شركت موجبات رضايت كامل مشتريان را در بر داشته باشد. چه بسا شركتهايي كه با كاهش كيفيت خدمات خود از جمله نوع خودرو و راننده و... قيمتهاي پاييني ارائه دهند اما هرگز اين شركتها نمي تواند در بلند مدت اعتبار قابل توجهي براي خود كسب نمايند.
به همين منظور است كه مديريت باربري مشهد حساسيت بسيار زيادي در كيفيت خدمات خود داشته و دارد. به همين منظور است كه باربري مشهد بهترين و مدرن ترين خودروهاي حمل بار را براي جا به جايي محموله هاي مورد نظر مشتريان خود به انجام مي رساند.
از ديگر خدمات ويژه باربري مشهد ارائه بارنامه معتبر مي باشد. اين مهم نشان دهنده درجه اعتبار و عمليات استاندارد حمل بار در اين باربري مي باشد.
باربري مشهد همچنين از كارگراني استفاده مي كند كه تجربه بسيار بالايي در زمينه بارگيري انواع كالا و اثاثيه منزل در خودرو مخصوص حمل بار دارند و مي توانند در كوتاه ترين زمان ممكن بار مورد نظر مشتري را در خودرو بارگيري نموده و اين مهم را نيز در نهايت ايمني بار انجام مي دهند به صورتي كه كوچكترين ايرادي بر بار وارد نيايد.
حمل بار استثنايي مشهد اردبيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.