جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

حمل بار مطمئن مشهد تربت حيدريه

حمل بار بين شهري مشهد

حمل بار مطمئن مشهد تربت حيدريه

۸ بازديد


    باربري مشهد از جمله شركتهاي معتبر در حوزه حمل بار درون شهري و همچنين حمل بار بين شهري مي باشد كه هر گونه بار و محموله اي را از مشهد به تربت حيدريه انتال مي دهد. اين باربري كلي خدمات خود را به قيمت ارزان و با خدمات ويژه ارائه مي دهد.
باربري مشهد از سالها قبل با برند تجاري نتسان فعاليت خود را در دو حوزه بازار حمل و نقل يعني حمل بار درون شهري و اسباب كشي در مشهد و همچنين حمل بار بين شهري آغاز نموده است.
در حوزه حمل بار درون شهري و اثاث كشي در مشهد باربري مشهد هر نوع بار و محموله اي را كه مشتري در نظر داشته باشد در بين محله ها و خيابان هاي مختلف شهر مشهد و همچنين شهركهاي اطراف مانند گلبهار و گلمكان و بينالود و طرقبه و شانديز و... حمل مي نمايد.
همچنين اين باربري سرويس دهي بسيار وسيعي نيز به ديگر شهرهاي كشور دارد. از جمله اين شهرها مي توان به شهر تربت حيدريه اشاره نمود. باربري مشهد هر گونه بار و خرده بار و كالا و محصول و اثاثيه منزل را به ارزانترين قيمت از مشهد به تربت حيدريه حمل مي نمايد.
باربري مشهد به ديگر شهرهاي استان خراسان رضوي مانند قوچان و چناران و سرخس و تربت جام و سرخس و درگز و نيشابور و سبزوار و... نيز سرويس دهي منظمي دارد.


قيمت حمل بار از مشهد به تربت حيدريه


اما قيمتهاي حمل بار در باربري مشهد با توجه به تخفيفهاي مختلفي كه اين باربري در نظر گرفته است زير قيمت كليه شركتهاي معتبر باربري در شرق كشور مي باشد به نحوي كه هم اكنون باربري مشهد در بين صدها شركت فعال و معتبر در كشور به عنوان ارزانترين باربري معرفي گرديده است.
از جمله تخفيفهايي كه در باربري مشهد براي حمل بار در نظر گرفته شده است تخفيف فوق العاده هفتاد درصدي اين باربري مي باشد.
تخفيف هفتاد درصدي پس از آنكه هزينه هاي مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و همچنين راننده و كارگران و... پرداخت گرديد باربري مشهد در مابقي مبلغ حمل بار كه پورسانت و سود خالص مديريت باربري است و بنا به عرف بازار با توجه به مسئوليت مديريت باربري در نظر گرفته مي شود تخفيف هفتاد درصدي باربري مشهد اعمال مي گردد.
با وجود ارائه قيمتهايي زير قيمت بازار حمل و نقل باربري مشهد تلاش وافري نيز براي افزايش سطح كيفي خدمات دهي خود داشته و همكنون حمل بار در اين باربري با خدمات ويژه و استثنايي به همشهريان عزيز ارائه مي گردد كه در زير به برخي از انها اشاره نمي نماييم.
تنوع خودرويي بالاي يكي از ويژگي هاي برجسته باربري مشهد به شمار مي ايد. انواع وانت بار و نيسان براي حمل بارهاي سبك و كم حجم و همچنين انواع خاور مسقف و غير مسقف نيز براي حمل بارهاي متوسط و انواع كاميونت و تريلي و ده چرخ براي حمل بارهاي سنگين و حجيم از جمله خودروهاي باربري مشهد به شمار مي ايند.
تنوع خودرويي اين امكان را به مشتري مي دهد كه براي حمل هر نوع بار و محموله اي از خودرو متناسب با همان بار استفاده كند كه اين امر باعث مي شود در وقت و هزينه نهايي حمل بار صرفه جويي صورت گيرد.
نكته ديگر مدل بالا بودن و مجهز بودن اين خودروها است كه در كيفيت حمل بار تاثير قابل توجهي خواهد داشت.
استفاده از رانندگان و پرسنل مجرب و متعهد از ديگر ويژگي هاي برجسته باربري مشهد قلمداد مي گردد.
حمل بار مطمئن مشهد تربت حيدريه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.