جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

حمل بار ويژه مشهد تويسركان

حمل بار بين شهري مشهد

حمل بار ويژه مشهد تويسركان

۱۰ بازديد

   
    باربري مشهد يكي از شركتهاي قديمي در حوزه حمل و نقل در شرق كشور است كه هم به صورت درون شهري و هم به صورت بين شهري فعاليت خود را ادامه مي دهد. از جمله سرويسهاي اين باربري حمل بار از مشهد به تويسركان است كه با خدمات ويژه به انجام مي رسد.
باربري مشهد سالهاست كه با نام تجاري نتسان در بين مردم شهرت يافته است. اين باربري اغلب سرويسهاي خود را در مشهد و تهران به انجام مي رساند.
باربري مشهد دو حوزه فعاليت عمده دارد. حوزه اول فعاليت اين باربري در زمينه حمل بار درون شهري است كه در بين منطقه هاي مختلف شهرهاي مشهد و تهران به انجام مي رساند. خدمات ويژه و تخفيفهاي استثنايي باربري مشهد در اين حوزه باعث محبوبيت اين باربري شده است كه در ادامه بدان اشاره خواهيم كرد.
اما باربري مشهد شبكه بسيار گسترده اي را نيز در حوزه حمل بار بين شهري طرح ريزي كرده است و حمل بار از مشهد به تمام شهرهاي كشور را تحت پوشش دارد.
از جمله سرويسهاي بين شهري باربري مشهد مي توان به حمل بار از مشهد به تويسركان اشاره نمود. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثيه منزل و كالا و محصول از مشهد به ساير شهرهاي استان همدان مانند ملاير و نهاوند و اسد آباد و... نيز تحت پوشش شبكه حمل بار اين شركت قرار دارد.
باربري مشهد با ارائه تخفيفهاي گوناگون توانسته است رتبه نخست ارزانترين باربري را در ميان صدها شركت حمل بار ديگر به خود اختصاص دهد.
از جمله اين تخفيفها مي توان به تخفيف استثنايي هفتاد درصدي اين باربري اشاره نمود. اين تخفيف خارق العاده در حوزه پورسانت مديريتي اعمال مي گردد. در توضيح بايد گفت كه هزينه اي كه توسط مشتري براي حمل بار پرداخت مي شود در سه قسمت مختلف اعمال مي شود.
نخست بايد هزينه مربوط به خودرو و راننده پرداخت گردد كه وظيفه اصلي حمل بار از مبدا تا مقصد را بر عهده دارند.
همچنين قسمتي از اين مبلغ نيز مي بايست به عنوان دستمزد كارگراني بارگيري محموله در خودرو را بر عهده دارند پرداخت گردد.
مابقي مبلغ نيز بنا به عرف بازار به صورت پورسانت و سود خالص به مديريت باربري تعلق مي گيرد. مديريت باربري مشهد هفتاد درصد سهم خود را به نفع مشتري شامل تخفيف نموده و با اين كار توانسته تاثير قابل توجهي در نرخ نهايي حمل بار داشته باشد.
اما مديريت باربري مشهد علاوه بر ارائه قيمتهاي زير نرخ بازار معتقد است كه مي بايست خدمات باربري نيز در سطح كيفي بالايي قرار داشته باشد.
به همين منظور نيز باربري مشهد توانسته است با ارائه خدمات ويژه رضايت خاطر مشتريان خود را جلب نمايد. از ان جمله مي توان به در خدمت گرفتن خودروهاي مدرن و پيشرفته اشاره نمود. استفاده از خودروهاي مدل بالا و مجهز يكي از اين خدمات ويژه است.
برخورداري از خودروهاي سالم و پيشرفته اين امكان را فراهم مي اورد كه محموله مشتري در كمترين زمان ممكن و با اطمينان بالا به سمت مقصد ارسال گردد.
برخورداري از رانندگان و كارگران با تجربه و متعهد نيز از ديگر خدمات ويژه باربري مشهد به شمار مي ايد. علاوه بر كاركرد بالا خوش رفتاري اين پرسنل نيز همواره مورد توجه مشتريان قرار مي گيرد. رفتار ايشان همواره بر اصل مشتري مدار مطابقت دارد.
شما نيز مي توانيد تنها با يك تماس با روابط عمومي شركت باربري مشهد سفارش خود را ثبت نموده و از خدمات ويژه و تخفيفهاي استثنايي اين باربري استفاده كنيد.
حمل بار ويژه مشهد تويسركان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.