پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

باربري مشهد تربت جام خاور مسقف

حمل بار بين شهري مشهد

باربري مشهد تربت جام خاور مسقف

۱۶ بازديد

    باربري مشهد يكي از شركتهاي قديمي در صنعت حمل و نقل است كه حمل بار از مشهد به تربت جام را با قيمتهاي استثنايي و خدمات ويژه به انجام مي رساند. حمل بار از مشهد به ديگر شهرهاي كشور و همچنين حمل بار درون شهري در مشهد از جمله خدمات باربري مشهد به شمار مي ايد.

حمل بار از مشهد به تربت جام يكي از مسيرهاي مهم در صنعت حمل و نقل شرق كشور محسوب مي شود كه باربري مشهد اين مسير را كاملا تحت پوشش خود گرفته و انواع بار و اثاثيه منزل و كالاي اداري را از مشهد به تربت جام منتقل مي نمايد. همچنين حمل بار از مشهد به اقصي نقاط كشور نيز در برنامه كاري اين باربري بوده و سرويس دهي مناظمي از مشهد به ديگر شهرهاي كشور انجام مي شود.

حمل بار از مشهد به ساير شهرهاي استان خراسان رضوي مانند تربت حيدريه و نيشابور و سبزوار و درگز و قوچان و چناران و كلات و... نيز از جمله سرويسهاي باربري مشهد است.

اين باربري همچنين در زمينه حمل بار درون شهري نيز فعاليت گسترده اي دارد و به صورت اثاث كشي در مشهد فعاليت مي نمايد.

 

قيمت حمل بار از مشهد به تربت جام


باربري مشهد با اعمال تخفيفهاي مختلف توانسته است نرخ حمل بار در بازار به كمترين ميزان خود برساند. هم اكنون در بين صدها شركت معتبر فعال در اين زمينه باربري مشهد به عنوان ارزانترين باربري شناخته مي شود.
از جمله اين تخفيفها مي توان به تخفيف استثنايي هفتاد درصدي باربري مشهد اشاره نمود. اين تخفيف در بخش سود خالص مديريت اعمال مي گردد.

به عبارت ساده تر پس از انكه دستمزد راننده و كارگران باربري دستمزد خود را دريافت نمودند مابقي مبلغ بنا به عرف بازار به عنوان پورسانت مديريتي در نظر گرفته مي شود.

مديريت باربري مشهد اين بخش را مشمول تخفيف هفتاد درصدي نموده و عملا با صرف نظر از دو سوم سود خالص خود سهم بسزايي در كاهش قيمت نهايي حمل بار داشته است.

اما مديريت باربري مشهد همواره تاكيد داشته كه قيمتهاي ارزان به تنهايي سبب نمي شود كه يك شركت در بين مردم به عنوان شركتي محبوب و معتبر قلمداد گردد.

به همين منظور مديريت باربري مشهد برنامه هاي متعدد براي بالا بردن سطح كيفي خدمات دهي در اين شركت در نظر گرفته است.

از آن جمله مي توان به استفاده از خودروهاي مدل بالا و مدرن اشاره نمود. اين خودروها به برترين تجهيزات حمل و نقل مجهز گرديده اند.

همچنين باربري مشهد از رانندگاني با تجربه سود مي برد كه توانايي بالايي در مسير يابي داشته و همواره بهترين و كوتاه ترين مسير را از مبدا تا مقصد مورد نظر مشتري انتخاب مي كنند.

كارگراني كه در باربري مشهد مشغول به فعاليت هستند نيز از بين مجرب ترين نيروها برگزيده شده اند و مي توانند بهترين و سريع ترين خدمات را ضمن حفظ ايمني بار ارائه دهند.

وقت شناسي و حضور به موقع خودروهاي مخصوص حمل بار در باربري مشهد از ديگر عواملي است كه همواره مورد قدرشناسي و خرسندي مشتريان ما بوده است.

باربري مشهد همچنين تنوع خودرويي فوق العاده اي دارد و اين امكان را فراهم نموده تا هر نوع بار و محموله اي با خودرو متناسب با خود حمل شود.

انواع وانت بار و نيسان و خاور مسقف و كاميون و ده چرخ و تريلي و انواع خودروهاي يخچال دار از جمله خودروهايي هستند كه در باربري مشهد آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشند.

اميدواريم خدمات ويژه باربري مشهد و قيمتهاي خارق العاده اين باربري در نهايت رضايت خاطر كامل شما را نيز فراهم اورد.

باربري مشهد تربت جام خاور مسقف

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.