جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

باربري مشهد درگز نيسان

حمل بار بين شهري مشهد

باربري مشهد درگز نيسان

۱۳ بازديد


    حمل بار از مشهد به درگز در باربري مشهد با تخفيفهاي باور نكردني و قيمتهاي استثنايي به انجام مي رسد. همچنين باربري مشهد حمل بار بين شهري از مشهد به ديگر شهرهاي كشور را نيز بر عهده دارد و علاوه بر آن حمل بار درون شهري را نيز به انجام مي رساند.
حمل بار بين شهري در باربري مشهد شبكه بسيار گسترده اي دارد و حمل بار از مشهد به اقصي نقاط كشور را بر عهده گرفته و كليه شهرهاي كشور را تحت پوشش دارد. از جمله اين سرويسهاي مي توان به حمل انواع بار و كالاي اداري و اثاثيه منزل و... از مشهد به درگز اشاره نمود كه با تخفيفهاي ويژه و خدمات استثنايي به انجام مي رسد.
حمل بار درون شهري به صورت اثاث كشي در مشهد و اسباب كشي در مشهد نيز در بين محله هاي مختلف و شهركهاي صنعتي و مسكوني حومه مشهد نيز توسط باربري مشهد به انجام مي رسد.
باربري مشهد با سالها سابقه درخشان هم اكنون به عنوان يكي از محبوبترين شركتهاي باربري در شرق كشور مطرح است كه با نام تجاري نتسان در بين مردم شناخته مي شود.


قيمت حمل بار از مشهد به درگز


يكي از ويژگي هاي باربري مشهد حمل بار با تخفيفهاي متنوع است كه قيمت نهايي حمل بار در اين شهر را به زير قيمت بازار رسانده و هم اكنون به عنوان ارزانترين باربري در بين صدها شركت معتبر ديگر در صنعت حمل و نقل شناخته مي شود و پايينترين قيمت حمل بار را ارائه مي دهد.
يكي از اين تخفيفهاي شگفت انگيز تخفيف فوق العاده هفتاد درصدي است كه در بخش پورسانت مديريت باربري در نظر قرار مي گيرد.
اين تخفيف بدين معناست كه هفتاد درصد هزينه اي كه بنا به عرف بازار به عنوان سود خالص مديريت باربري در نظر گرفته مي شود به نفع مشتري از قيمت نهايي حمل بار كسر مي گردد.
علاوه بر تخفيفهاي مختلف باربري مشهد معتقد است كه مي بايست سطح كيفي خدمات دهي در اين باربري نيز لزوما در بهترين شكل حفظ گردد تا رضايت خاطر مشتريان بيش از پيش فرآهم آيد.
از جمله اين خدمات مي توان به بهره گيري از تنوع خودرويي بالا اشاره نمود. در باربري مشهد انواع وانت بار و نيسان براي حمل بار سبك و كم حجم و همچنين انواع خاور مسقف و غير مسقف براي حمل بارهاي  متوسط در نظر گرفته شده است. به همين صورت انواع كاميون و تريلي و ده چرخ نيز براي حمل بارهاي سنگين و حجيم و البته انواع خودروهاي يخچال دار براي حمل مواد فاسد شدني در نظر گرفته شده است.
تنوع خودرويي بالا اين امكان را فراهم مي اورد كه مشتري محموله مورد نظر خود را با خودرويي متناسب با بار خود حمل كند و صرفه جويي قابل توجهي در هزينه ها داشته و طول فرآيند حمل بار را نيز كاهش دهد.
وقت شناسي و حضور به موقع در محل مورد نظر مشتري و همچنين حمل بار در كوتاه ترين زمان ممكن از ديگر ويژگي هاي باربري مشهد به شمار مي ايد.
بهرمندي از رانندگان مجرب و كاركشته از ديگر ويژگي هاي باربري مشهد مي باشد. همچنين كارگراني كه در باربري مشهد فعاليت مي كنند از مهارت بالايي در جا به جايي بار در زمان حداقل و البته با نهايت ايمني دارند.
كليه پرسنل باربري مشهد تعهد كاري و اخلاق حرفه اي مناسبي داشته و اين مهم همواره موجب كسب رضايت خاطر مشتريان شده است.
جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص قيمتهاي استثنايي و همچنين خدمات با كيفيت باربري مشهد با يكي از شماره هاي روابط عمومي اين شركت تماس حاصل نماييد.
باربري مشهد درگز نيسان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.