پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

حمل بار اثاثيه مشهد بيرجند

حمل بار بين شهري مشهد

حمل بار اثاثيه مشهد بيرجند

۱۱ بازديد


    باربري مشهد يكي از گسترده ترين شبكه هاي حمل بار درون شهري و بين شهري در كشور را در اختيار دارد و از مشهد به اقصي نقاط ايران هر نوع بار و محموله اي را حمل مي كند. حمل بار از مشهد به بيرجند نيز از جمله سرويسهاي باربري مشهد به شمار مي ايد.
باربري مشهد سالهاست كه با نام تجاري نتسان در بين همشهريان عزيز مشهدي و هموطنان گرامي به عنوان يك باربري معتبر و محبوب شناخته مي شود.
اين باربري در دو حوزه اصلي فعاليت خود را تقسيم بندي نموده است. نخست حمل بار درون شهري و اسباب كشي در مشهد و دو حمل بار بين شهري از مشهد به ديگر شهرهاي كشور.
در حوزه حمل بار درون شهري و اثاث كشي در مشهد باربري مشهد هر نوع بار و محموله مورد نظر مشتري را از هر منطقه و خياباني در شهر مقدس مشهد و شهركهاي حومه اين شهر به هر مقصدي كه مد نظر مشتري باشد با ارزانترين قيمت حمل مي نمايد.
در حوزه حمل بار بين شهري نيز باربري مشهد با ايجاد شبكه اي گسترده و فراگيري كليه شهرهاي كشور را در شبكه حمل بار خود قرار داده است. از ان جمله مي توان به حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و اثاثيه منزل از مشهد به بيرجند اشاره نمود.
همچنين باربري مشهد انواع بار و خرده بار را از مشهد به ديگر شهرهاي استان خراسان جنوبي نيز مانند قائن و طبس و فردوس و... با تخفيفهاي استثنايي حمل مي نمايد.


تخفيفهاي حمل بار از مشهد به بيرجند


باربري مشهد با در نظر گرفتن تخفيفهاي گوناگون توانسته است پايين ترين نرخ حمل بار در بين صدها باربري فعال در صنعت حمل و نقل كشور را ارائه داده و به عنوان ارزانترين باربري شناخته شود. از جمله اين تخفيفهاي استثنايي مي توان به تخفيف هفتاد درصدي باربري مشهد اشاره نمود.
البته بايد دانست كه اين تخفيف فوق العاده بدين معنا نيست كه قيمت حمل يك محموله مشخص در باربري مشهد تنها يك سوم قيمت متعارف در بازار است. بلكه اين تخفيف بر بخشي از هزينه حمل بار اعمال مي گردد كه بنا به عرف به عنوان سهم مديريت باربري در نظر گرفته مي شود.
به عبارت ساده تر در باربري مشهد پس از انكه هزينه مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و راننده و كارگران پرداخت گرديد در مابقي مبلغ پرداختي توسط مشتري كه عموما به عنوان سود خالص مديريت در نظر گرفته مي شود تخفيف فوق العاده هفتاد درصدي اعمال مي گردد.
بدين ترتيب مديريت باربري از دو سوم سود خالص خود به نفع مشتري مي گذرد و با اين عمل تاثير بسزايي در هزينه نهايي حمل بار دارد.
اما بايد اشاره نمود كه هرگز نمي توان تنها با قيمتهاي ارزان به عنوان محبوترين باربري دست يافت. بلكه مشتريان عموما در هنگام حمل بار علاوه بر قيمت در خصوص كيفيت خدمات باربري نيز حساسيت ويژه اي داشته و اهميت بالايي براي اين مسئله قايل هستند.
به همين دليل مديريت باربري مشهد تاكيد موكد دارد كه كيفيت خدمات در باربري مشهد همواره در بالاترين سطح بازار قرار گرفته باشد.
بدين منظور از مدرنترين و پيشرفته ترين ماشين آلات حمل بار در باربري مشهد استفاده مي شود. اين خودروهاي مدل بالا در اختيار رانندگاني كاركشته قرار دارند كه با سالها تجربه شناخت مناسبي نسبت به تمامي مسيرها و جاده هاي بين شهري كشور دارند.
همچنين كارگراني كه در باربري مشهد مشغول به كار هستند نيز از بين بهترين و كارا ترين نيروها انتخاب شده اند كه ضمن راندمان فوق العاده كاري از تعهد اخلاقي در خور توجهي نيز برخوردار هستند.
حمل بار اثاثيه مشهد بيرجند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.